می توانید دیالیز احیای کلیه آسیب دیده در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید دیالیز احیای کلیه آسیب دیده در نارسایی کلیه

من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و دیالیز را برای چند ماه بوده است. من می خواهم بدانم دیالیز می تواند احیای کلیه آسیب دیده من؟ به رک و پوست کنده، دیالیز تنها می تواند برخی از علائم و نشانه های بیماری کلیه از بین بردن اما می تواند کلیه آسیب دیده زنده نیست. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای احیای کلیه خود را شما باید برخی از راه های دیگر پیدا کنید.
آیا راهی برای احیای کلیه وجود دارد؟
در گذشته، مردم در نظر گرفته است که کلیه های آسیب دیده را نمی توان ترمیم، است که می گویند، هیچ راهی برای احیای کلیه ها وجود دارد. اما در روز ما، به عنوان فن آوری توسعه یافته، مردم یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده اختراع کرده اند. بنابراین اگر بیمار به بیماری کلیوی می توانید کسانی که درمان به موقع را، آنها می توانند فرصت برای احیای کلیه خود را دریافت کنید. با این حال، برای بیمار نارسایی کلیه که در زمان اند دیالیز، کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، به طوری که آنها ممکن است فرصتی برای احیای کلیه کاملا، حتی اگر، آنها همچنین می توانند عملکرد کلیه خود را به برخی از درجه بهبود از دست دادن، به طوری که آنها می توانند یک زندگی زندگی با کیفیت بدون دیالیز.
چه درمانی برای احیای کلیه آسیب دیده مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherpy به عنوان یکی از موثرترین درمان نارسایی کلیه، آن را به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه استفاده شده است. آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج به منظور بهبود وضعیت کلیوی استفاده می شود است. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به طور موثر تر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که به دروغ روی تخت به مدت 40 دقیقه. با توجه به اثرات قابل توجه آن و عوارض جانبی کم، آن را بسیار شده توسط کارشناسان ما توصیه می شود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر تقلا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: